Shemara Pijpers

Shemara (1988) is een echte health foodie! Al ruim 12 jaar geleden kreeg ze last van verschillende gezondheidsklachten. Doktoren stonden voor een raadsel en uiteindelijk heeft Shemara, door zichzelf op te leiden als natuurvoedingsdeskundige, de oorzaak weten te achterhalen.

Doordat ze last heeft van verschillende allergie├źn, waaronder een gluten- en lactose- intolerantie, heeft ze van haar hobby ook een essentieel onderdeel van haar leven gemaakt: koken! Het allerleukste vindt Shemara het gezonder maken van doorgaans ongezonde recepten, zoals taart, gebak, koek en verschillende snacks.

Hieruit is onder andere haar eigen chocolademerk Ridiculously Good ontstaan, dat inmiddels in binnen- en buitenland verkrijgbaar is bij biologische ketens en speciaalzaken. Shemara heeft haar eigen blog (Eerlijker Eten) en is breed inzetbaar als influencer op het gebied van gezonde voeding en heeft veel ervaring op het gebied van marketing, sales op zowel tv, print en online.

Wist je al dat ze ruim een jaar bij Semilo heeft gewerkt om onder andere het foodblog netwerk op te zetten? Ook heeft zij voor verschillende opdrachtgevers gefungeerd als ‘handmodel’ in 30 seconden filmpjes, waarin ze op ludieke wijze haar eigen recepten bereidt.

GERELATEERD IN Food

Bekijk nu ook!

Bianca Ciric

Naast het schrijven van artikelen en recepten voor The Green Creator ben ik ook werkzaam voor andere meer..

READ MORE
SOCIAL BEREIK 12 K

Stofzuigerzen

Stofzuigerzen maakt je huishouden simpel & leuk. Met o.a. tips op het gebied van opruimen, groen wonen, meer..

READ MORE
WEBSITE BEREIK 88 K
SOCIAL BEREIK 6 K

Anne de Graaf

Anne de Graaf, van www.annetravelfoodie.com, is een enthousiaste en positieve dertiger die anderen graag inspireert gezonder te meer..

READ MORE
SOCIAL BEREIK 13 K

De Miele Kookchallenge

Miele vroeg Semilo om de inbouwapparatuur onder de aandacht te brengen. Samen met 24Kitchen chef Roberta Pagnier dagen we zes bekende foodbloggers uit voor de MIELE KOOKCHALLENGE. Elke foodblogger wordt gekoppeld aan een Miele-keukenapparaat waar ze een gerecht mee moeten maken.

Influencer event Monte Scroppino

Op zaterdag 3 juni was de start van de campagne van Monte Scroppino op foodfestival Taste of Amsterdam. Een Kwestie van Smaak heeft als aftrap voor de influencerscampagne een feestelijk foodbloggersdiner georganiseerd.

Jumbo- “Barbecue├źn”

Jumbo heeft aan het begin van deze zomer het thema ‘barbecue’ geclaimd. Mediabureau BPN Netherlands vroeg ons hoe we de boodschapper op het juiste moment en de juiste plek konden bereiken.

Download onze tariefkaart

Download

Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen?

NEEM CONTACT MET ONS OP