Kenwood Xmas Battle
Kenwood wilde een campagne opzetten waarbij zij haar keukenmachine de Kenwood Chef Titanium onder de aandacht brengt. De doelstelling van de campagne is om de merkvoorkeur te vergroten en zichtbaarheid
Hi! Ik ben Kelly, en ik ben naast een cat lover ook een echte food lover. Naast eten en drinken is reizen een passie van me, en ik inspireer mensen dan ook graag over toffe plekken in binnen- en buitenland. Vaak krijg ik te horen dat ik energiek, enthousiast en ondernemend ben. Mijn gedachtestroom staat nooit stil en dat betekent in mijn geval dat ik vaak creatieve ideeën heb. Ik vind het leuk om mijn ideeën uit te werken, wat resulteert in dat ik regelmatig toffe activiteiten met of voor vrienden organiseer. Naast schrijven en fotograferen vind ik het leuk om voor de camera te staan, en presenteer ik, naast mijn werk voor Goodfoodlove, met veel plezier video’s voor diverse projecten.
Kenwood wilde een campagne opzetten waarbij zij haar keukenmachine de Kenwood Chef Titanium onder de aandacht brengt. De doelstelling van de campagne is om de merkvoorkeur te vergroten en zichtbaarheid
Miele vroeg Semilo om de inbouwapparatuur onder de aandacht te brengen. Samen met 24Kitchen chef Roberta Pagnier dagen we zes bekende foodbloggers uit voor de MIELE KOOKCHALLENGE. Elke foodblogger wordt gekoppeld aan een Miele-keukenapparaat waar ze een gerecht mee moeten maken.
DekaMarkt kwam dit najaar met een spaaractie waarbij men kon sparen voor messen van hoogwaardige kwaliteit. Wij organiseerden een bloggers evenement en maakten instructievideo’s.