Naast dekstop en tablet is het nu ook mogelijk om te adverteren op gebruikers van mobiele devices die deze meest populaire OV planner bezoeken.

Het consumptiegedrag van gebruikers verandert met de dag en de verschuiving van offline media zoals bijvoorbeeld TV naar digitaal zet gestaag door.

Maar ook binnen het digitale landschap zie je flinke verschuivingen. Waar vroeger desktop overheerste en daarna een duidelijke opmars van de tablet zichtbaar was, verschuift het consumeren van digitale media nu in rap tempo naar mobiele telefoons.

 

‘It’s not about the device, it’s about the user’

Op 9292.nl is dit gedrag niet anders. Hoewel elke maand nog ruim 1,5 miljoen gebruikers de website via desktop en tablet benaderen is het aandeel mobiel inmiddels 44%. Was het op de aparte mobiele website voorheen niet mogelijk om te adverteren, met de introductie van de responsive website heeft 9292 dit via ons opengesteld voor adverteerders.

 

Naast reguliere IAB formaten en outstream video kunnen we ook de unieke responsive HPTO aanbieden. Een impactvol formaat waarmee je op desktop, tablet en mobiel in een korte periode een groot uniek bereik kunt realiseren.

Uiteindelijk gaat het namelijk steeds minder om het device dat je bereikt, maar om de gebruiker. En die vind je op 9292 op meerdere apparaten dus alleen via ons!

Uiteindelijk gaat het steeds minder om het device dat je bereikt, maar om de gebruiker. En die vind je op 9292 op meerdere apparaten dus alleen via ons!

Speciale combinatie-acties!

We hebben de komende tijd speciale combinatie-acties. Maak gebruik van de mogelijkheid om bijvoorbeeld vakantiegangers te bereiken, studenten of na de zomervakantie de ‘back to schoolers’. Vraag bij je account manager naar de voordelen.

Ook bieden we 25% extra impressies bij het boeken van een responsive HPTO. Voor een voorbeeld van een recente HPTO campagne, klik hier of op het screenshot van The Mummy!