Sinds de overgang naar een volledig responsive omgeving bij de website 9292.nl heeft Semilo de unieke mogelijkheid ontwikkeld voor een responsive homepage take-over.

Bioscoop release The Mummy

Universal Pictures was de eerste adverteerder die dit nieuwe formaat succesvol inzette ter promotie van de release van de film The Mummy. De take-over realiseerde een uniek bereik van ruim 160.000 reizigers en behaalde een CTR van boven de 4%.

Lees de case hier.

Boek nu de responsive take-over en ontvang 25% extra impressies!

Naast de impressive HPTO op desktop omgevingen die adverteerders al konden inzetten, is het nu dus ook mogelijk om gebruikers onderweg te bereiken. De responsive take-over past zich volledig aan aan het gebruikte device (desktop, tablet of mobiele telefoon) en kan gecombineerd worden met video.

Wil je gebruik maken van dit formaat en op alle devices in een korte periode veel gebruikers bereiken? Boek dan nu deze responsive HPTO! Snelle beslissers genieten van 25% extra impressies bij een boeking op CPM. De HPTO is ook op vaste dagbasis in te zetten.

Neem contact op met een van onze account managers.