ekvs

Wij breiden onze leidinggevende positie in food advertising verder uit en brengen alle food gerelateerde activiteiten onder binnen het nieuwe label Een Kwestie van Smaak.

FMCG merken kunnen al enige jaren terecht bij ons voor foodcampagnes op websites als Smulweb, 24Kitchen, MijnReceptenboek en Okokorecepten. Met de start van het nieuwe label Een Kwestie van Smaak kunnen foodmerken nu terecht voor echt álle facetten van contentmarketing. Denk hierbij aan de inzet van bloggers, vloggers, het bedenken van recepten, het verzorgen van foodevents, testen van producten en het ontwikkelen van een effectieve social media strategie. Ook staat een team van meer dan 100 invloedrijke thuiskoks klaar om met producten aan de slag te gaan en ervaringen op social media te verspreiden.

De vraag naar branded content is enorm toegenomen. Consumenten kopen in deze tijd niet meer van merken maar van elkaar. Bovendien verandert het digitale media landschap in sneltreinvaart. Dat vraagt om maatwerk in communicatie. Maatwerk waar Een Kwestie van Smaak zich sterk voor maakt. Binnen Een Kwestie van Smaak werkt een toegewijd team aan media- en foodprofessionals dagelijks aan effectieve food communicatie. De dagelijkse leiding is in handen van Michel Eek.

Een Kwestie van Smaak weet als geen ander jouw merk te laten beleven bij jouw doelgroep door middel van al onze mogelijkheden, kortom een fullservice bureau.

Meer weten over Een Kwestie van Smaak? Op www.eenkwestievansmaak.nl staan cases van onder andere Irish Beef, LG, Quooker en Valess.