Influencer marketing is hot. En dat is niet voor niets. Met de juiste influencer breng je jouw merk tot leven en zet je jouw consument in beweging. Met de inzet van de Influencer Promo Ad (IPA) zorg je ervoor dat de meest invloedrijke food influencers spraakmakende en inspirerende content voor jouw merk maken rondom thema’s als Herfst (wat dacht je van herfstrecepten), Sinterklaas en Kerst (uiteraard mag het Kerst ontbijt niet ontbreken). Zorg dat je content opvalt en nodig de consument uit tot interactie.

Wat is de Influencer Promo Ad (IPA)?

– Mooi en groot formaat dat naast (en dus niet over) food content zoals recepten wordt getoond.
– De IPA wordt getoond op de grootste recepten website van Nederland: Smulweb + diverse andere (food) websites waar de boodschapper zich bevindt.
– Keuze uit verschillende food influencers die recept content creëren rondom Sinterklaas, Kerst, New Year’s Eve, Herfst, Pasen en andere thema’s.
– Geproduceerde content wordt doorgeplaatst naar de website/blog van de gekozen influencer.
– Extra earned media bereik doordat de geproduceerde content als thema door de deelnemende food influencers op hun social kanalen wordt gedeeld.

Netwerk

Met de inzet van de IPA bereik je de boodschapper op een belangrijk moment: de oriëntatie en de aankoop. Ons food netwerk bestaat uit ruim 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand.

Verschillende formaten

De Influencer Promo Ad is er in verschillende formaten. Het standaard formaat is de widget vorm die hierboven staat, voor mobiel wordt dit een interscroller (de widget wordt in 2 delen gesplitst) en daarnaast is er nog een native uiting. 

Voor voorbeeld van alle uitingen en meer informatie download de PDF hieronder!