Waar het totale bezoek aan automotive occasion websites het afgelopen jaar met 3% is gedaald en de meeste websites binnen dit segment het met minder bezoekers  moeten doen, groeit AutoScout24 met maar liefst 17%!

autoscout24-logo

Uit een recent onderzoek van Comscore is gebleken dat AutoScout24 haar positie als grootste website binnen dit segment heeft weten te verstevigen. Een uitgekiend mediabeleid alsook de beslissing om consumenten de mogelijkheid te geven hun auto gratis te koop te zetten op de site, hebben ervoor gezorgd dat de populariteit van Europa’s grootste occasion-website in Nederland aanzienlijk is gestegen.

Naar aanleiding van de campagne die AutoScout24 voert in Nederland is onderzoek gedaan naar de ontwikkeling van de naamsbekendheid. Ten opzichte van vorig jaar is de ‘top of mind’ naamsbekendheid van AutoScout24 met 7% toegenomen, de overall naamsbekendheid steeg met 16%.

 

autoscout-comscore-zomer2013Meer weten over AutoScout24? Bekijk het profiel of neem contact op met een van onze account managers.