Als farmaceut (of als vertegenwoordiger van) is het zaak om in contact te komen met de doelgroep en deze groep voorlichting te geven over het product. De mogelijkheden om dat te doen door middel van (native) advertising zijn eindeloos, zeker online.

Het is daarbij wel belangrijk om rekening te houden met regelgeving rondom gezondheidsreclame. Deze regels zijn opgesteld door Stichting Openlijke Aanprijzing Geneesmiddelen (KOAG) en Stichting Aanprijzing Gezondheidsproducten (KAG). De Keuringsraad ziet namens deze organen toe op de naleving van deze regels. Om de mogelijkheden rondom deze regelgeving inzichtelijker te maken, organiseert Semilo samen Medical Media een KOAG/KAG kennissessie.

Werk je bij of voor een farmaceut en wil je in één keer op de hoogte gebracht worden van de nieuwste ontwikkelingen, mogelijkheden en plichten rondom online (native) advertising? Meld je dan hieronder aan voor de kennissessie. Over de datum informeren we je later. Deelname is kosteloos.

Meld je aan!

[gravityform id=”7″ title=”true” description=”true”]