Vanaf heden is nVision ook mogelijk op: TVGids.tv en Hebikietsgemist.nl. Adverteren met nVision biedt meerdere voordelen. Zo gaat een nVision uiting volledig op in de look&feel van de website en ligt de focus meer op content. Er wordt dus relevante content aangeboden, zonder dat de gebruiker hier hinder van ondervindt.

Met onze nieuwe titels, waar er binnenkort nog meer bij komen, willen wij je graag de voordelen van nVision nog een keer toelichten. Tegenwoordig wordt er naast traditionele banners en contentmarketing vaak gekozen voor nVision. Hiermee wordt het bereik vergroot en kom je als merk extra onder de aandacht. Het werkt, maar waarom scoren native ads zo goed?

  1. 1. Meer bewuste aandacht

Een van de uitslagen die naar voren is gekomen uit het onderzoek van Nielsen is dat de lezer op een andere manier naar nVision uitingen kijkt. De onderzochte personen hebben niet alleen meer bewuste aandacht voor nVision uitingen die compleet opgaan in de news feed maar ook voor geheel gesponsorde artikelen.

Zoals je hierboven kan zien wordt de tekst uit een nVision uiting ook daadwerkelijk gelezen, anders dan bij een banner ad wordt de focus gelegd op de tekst en niet op de afbeelding. Dit betekent niet dat een traditionele banner helemaal niet gezien wordt, afbeeldingen worden vaak wel verwerkt maar niet bewust gezien. Een native advertentie zorgt dan ook voor een hogere doorklikratio.

native22. Meer acceptatie, ook op mobiel

Native advertenties, zoals gesponsorde artikelen of relevante nVision uitingen worden geaccepteerd zolang het relevant is. Van de mobiele gebruikers geeft 70% zelfs aan het liefst kennis te maken met nieuwe producten door middel van content.

3. Geen misleiding

Native advertising vind je op relevante plekken, in de look&feel van de website zoals hierboven al benoemd. De lezer ervaart dit niet als misleidend of irritant, omdat het van toegevoegde waarde is aan de content of in de newsfeed. Dit zorgt voor een positieve associatie met het merk.

 

 

De mogelijkheden

Semilo biedt drie native producten. Uitgevers kiezen welke producten ze waar willen plaatsen, adverteerders kiezen welk product ze willen inzetten en voor welk doel. Zo is basic zeer geschikt om verkeer naar de site van de adverteerder te leiden voor hogere conversies. Expand biedt de mogelijkheid om de doelgroep meer content te tonen, bijvoorbeeld een video, terwijl fusion het beste geschikt is om de conversatie met de consument te starten.

BASIC EXPAND FUSION
Native uitingen in verschillende vormen en maten die rechtstreeks doorlinken naar de website van de adverteerder. Native uitingen die expanden na een klik of op mouse-over. De expanded content kan bestaan uit tekst, visuals, video’s, formulieren en meer. Native uitingen linken door naar een speciale branded pagina, binnen de site waar de consument op dat moment zit.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden met nVision voor jouw merk? Neem dan gerust contact op!

(Bron, bron)