Om de premiere van de nieuwe film van ‘The Mummy’ te promoten heeft Universal de responsive HPTO op 9292 ingezet. Het hoge dagelijkse unieke bereik en de passende doelgroep van 9292 hebben gezorgd voor een succesvolle campagne.

Wij hebben de responsive HPTO ingezet op dekstop, tablet en mobiele devices. De uiting paste zich aan aan het device waardoor de gebruikerservaring optimaal was.

 

 

Klik op de afbeelding hierboven of scan de QR code hiernaast met uw mobiele telefoon voor een voorbeeld van de responsive take-over.

Resultaat

Met een gemiddelde CTR van 4.36% over verschillende devices heen, heeft deze responsive HPTO bovengemiddeld gepresteerd. De VTR (view-through rate) van de video binnen deze campagne lag op 71% en de gemiddelde contact frequentie  was 1.24.

Adverteerder : Universal Pictures
Mediabureau : KICK! Digital
Doelstelling : Impact op de dag van de premiere
Periode : 7 juni 2017 (1 dag)
Media inzet : Responsive video HPTO

GERELATEERDE CASES & NIEUWS

Bekijk nu ook!

The Mummy

Om de premiere van de nieuwe film van ‘The Mummy’ te promoten heeft Universal de responsive HPTO op 9292 ingezet. Het hoge dagelijkse unieke bereik en de passende doelgroep van 9292 hebben gezorgd voor een succesvolle campagne.

meer..

Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen?

NEEM CONTACT MET ONS OP