Cases

Lancering Samsung Galaxy S5

Na de succesvolle campagne van de introductie van de Samsung Galaxy S5 wisten veel mensen van het bestaan van de nieuwe smartphone. Maar hoe overtuig je nou de grote groep gebruikers van concurrerende toestellen om over te stappen naar een Samsung?

Wij hebben dat gedaan door de voordelen en de extra’s van de Galaxy S5 te laten zien óp hun huidige toestel. Door een overlay op de Mobvious titels hebben we de specificaties en futures van hun toestel vergeleken met de de Galaxy S5. Door device targeting kreeg elke gebruiker een vergelijking op maat. Op deze manier zag de consument gelijk de voordelen van de S5 en de eventuele nadelen van hun huidige toestel.

Voor deze campagne hebben we het Nederlands netwerk ingezet met de focus op Tech & Gadgets en telecom titels, omdat hier een publiek komt die bovengemiddeld geïnteresseerd is in deze zaken. De uitingen die we hebben ingezet was naast de standaard banner een overlay waarin je de vergelijking meteen zag. De campagne hebben we tevens uitgerold in Spanje en Italië.

  • Adverteerder: Samsung
  • Mediabureau: 4th Screen
  • Doelstelling: Gebruikers van concurrerende toestellen overtuigen van de voordelen van de Galaxy S5
  • Doelgroep: Gebruikers van concurrerende smartphones
  • Targeting: Devices
  • Periode: Mei 2014
  • Media inzet: Nederlands netwerk, focus op tech en telecom titels
  • Advertentievormen: Overlay en standaard banner

 

GERELATEERDE CASES & NIEUWS

Bekijk nu ook!

Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen?

NEEM CONTACT MET ONS OP