Cases

Hydrangea World x Cotton & Cream

Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen bezig met het interieur van hun huis, want wie wil er niet fijn, knus en kleurrijk wonen? Over kleurrijk gesproken, bloemen zijn een must have om je huis op te fleuren. En zo denkt Hydrangea World er ook over. Hydrangea oftewel hortensia bestaat er in verschillende varianten. Van kamerplant tot snijbloem. Hydrangea World wil met deze campagne laten zien hoeveel variatie er is betreft de verschillende soort bloemen en hoe je kan inspelen op elk interieur. Voor ieder wat wils dus! Wij zijn de uitdaging aangegaan om de Hortensia meer onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.

Uitdaging Adverteerder/klant

De hortensia stamt al uit het jaar 1771! Logischerwijs dien je altijd aan bekendheid te werken omdat de doelgroep veranderd en de manier van adverteren ook! De uitdaging van de klant is om de bekendheid van de Hortensia te vergroten en hierbij de juiste doelgroep die geïnteresseerd is in interieur, wonen en lifestyle te bereiken.

Aanpak en inzet

Samen met mediabureau ZIGT hebben we Hydrangea World geadviseerd om Marlieke Koks van Cotton & Cream in te zetten. Ze is een influencer die connectie heeft met doelgroep van Hydrangea World en ze kan via haar kanalen inspireren om hortensia’s in het interieur of tuin te gebruiken.

Marlieke heeft een passie voor wonen, interieur, fashion en lifestyle. Ze houdt van mooi en fijn wonen en daar horen de hortensia’s zeker bij! De campagne is opgedeeld in drie fases waarbij Marlieke de verschillende soorten hortensia’s op een andere manier belicht en verwerkt in andere thema’s. Via Marlieke haar verschillende kanalen verspreid zij de content. De content is te zien op haar YouTube kanaal, blog, Facebook en Instagram kanaal.

Resultaat

De prestaties van Marlieke op Cotton & Cream zijn goed. De views op de blogs zijn volgens benchmark. Marlieke heeft via haar Instagram kanaal prachtige foto’s met de hortensia in de spotlight gedeeld. De resultaten op Instagram zijn ook helemaal zoals verwacht met een hoge engagement rate. Overall is het een positieve campagne geweest waarbij de kracht van herhaling is toegepast. Marlieke heeft de verschillende hortensia’s op een mooie en veelzijdige manier terug laten komen binnen haar kanalen.

Adverteerder : Hydrangea World
Mediabureau : ZIGT
Doelstelling : Zichtbaarheid voor de snijhortensia (hoofdmoot) en kamerhortensia. Engagement, inspiratie en veelzijdigheid laten zien.
Doelgroep : Trend presenter/Cultivated Performer. Vrouwen leeftijd 25-24 jaar.
Periode : Maart t/m September 2018
Media inzetSponsored stories, non-dedicated video’s & social media.

Wil jij ook meer naamsbekendheid voor jouw merk creëren? Neem contact met ons en wij denken graag met je mee.

GERELATEERDE CASES & NIEUWS

Bekijk nu ook!

Bettine Saladay

Foodbloggers maken de lekkerste geitenkaassalade op Bettine Saladay. Tijdens de zomer eten veel mensen een lichte salade. Salades zijn makkelijk mee te nemen naar het strand of het park, gezond en eenvoudig te bereiden. Perfect voor warme dagen.

meer..

Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen?

NEEM CONTACT MET ONS OP