Cases

Influencer event Monte Scroppino

Op zaterdag 3 juni was de start van de campagne van Monte Scroppino op foodfestival Taste of Amsterdam.  Een Kwestie van Smaak heeft als aftrap voor de influencerscampagne een feestelijk foodbloggersdiner georganiseerd.  Monte Scroppino staat voor samen het leven vieren en geluksmomenten delen. Deze beleving lieten wij terugkomen tijdens het diner.  De avond was gevuld met smakelijke Italiaanse antipasti, ijskoude Monte Scroppino, een stralende zon en influencers die de mooiste content deelden op Instagram en Facebook. Een beter begin van een campagne hadden wij ons niet kunnen wensen.

Voorafgaand aan het event kregen bloggers Cotton & Cream, Fitbeauty, Keukenliefde, Focus on Foodies, Goodfoodlove en Beaufood een bijzondere uitnodiging opgestuurd . Deze uitnodiging werd direct door de influencers gedeeld op hun Instagram stories.

Op het vip-deck boven op de stand  van Monte Scroppino mochten de zes geselecteerde influencers aanschuiven op de prachtig gedekte tafel.  De opdrachtgever maakte kennis met de influencers en vertelde het verhaal achter de Italiaanse cocktail.

Inspirerende blogs

De influencers gingen vol inspiratie naar huis om een enthousiast blogartikel te schrijven over Monte Scroppino. Elk blogartikel krijgt een unieke persoonlijk verhaal dat aansluit bij de merkwaarden en beleving van Monte Scroppino. Blogger Cotton & Cream schrijft een blogartikel over haar goede herinneringen aan Scroppino. Het drankje werd namelijk als dessert geschonken op haar bruiloft in Italië. Bo vertelt op haar foodblog Beaufood over geluksmomenten in haar leven.  Een gezellige avond met cocktails drinken met haar vriendinnen staat in haar top 5.

Wil jij dat Semilo ook voor jouw merk een unieke influencersevent organiseert dat past bij jouw merkstrategie? Neem dan contact op met onze accountmanagers.

Adverteerder : Monte Scroppino
DoelstellingVerhogen van naamsbekendheid onder de doelgroep.
DoelgroepVrouwen van 20-44 jaar
PeriodeQ3 en Q4 2017
Media inzet : Food blogs, Event (Taste of Amsterdam), 

GERELATEERDE CASES & NIEUWS

Bekijk nu ook!

Kom in zomerse sferen met deze zonn...

n samenwerking met Scrambled hebben wij voor Zespri prachtige video’s geschoten van recepten met Zespri kiwi’s. De ijslolly’s en de bieten smoothie zien er heerlijk uit in deze kleurrijke shots.

Koken met Valess

Valess heeft een nieuw product in haar assortiment: Valess Filetstukjes. De Filetstukjes zijn in en grote diversiteit aan gerechten te gebruiken en zijn een aanvulling op het assortiment van schnitzel en gevulde filets.

Influencer event Monte Scroppino

Op zaterdag 3 juni was de start van de campagne van Monte Scroppino op foodfestival Taste of Amsterdam. Een Kwestie van Smaak heeft als aftrap voor de influencerscampagne een feestelijk foodbloggersdiner georganiseerd.

Benieuwd naar wat we voor je kunnen betekenen?

NEEM CONTACT MET ONS OP