Tag

social

Hydrangea World x Cotton & Cream

Bloemen zijn een must have om je huis op te fleuren. En zo denkt Hydrangea World er ook over. Hydrangea World wil met deze campagne laten zien hoeveel variatie er is betreft de verschillende soort bloemen en hoe je kan inspelen op elk interieur. Wij zijn de uitdaging aangegaan om de Hortensia meer onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.

LEES MEER

Mens, wat ben je mooi als je probeert

In de najaarscampagne van Menzis staat ‘proberen’ centraal. Het proberen van kleine dingen, dingen die je wel zou willen doen maar op de een of andere manier niet gebeuren. Zoals bijvoorbeeld beginnen met hardlopen of het koken van een lekkere gezonde maaltijd. Dingen die net buiten je comfort zone liggen en daarom moeite kosten. Menzis wil mensen helpen en inspireren wél die dingen te gaan doen, wel dat rondje te gaan hardlopen of die maaltijd te koken.

LEES MEER

Instafamous met Bluesmart

Bluesmart vroeg ons om te helpen bij het promoten van de nieuwe range slimme koffers. We vonden onder andere in influencer en Insta-pilot Eva een geschikte promotor van deze koffer.

LEES MEER

DREAM

DREAM produceert een reeks verfrissende gezonde melkalternatieven, verrijkt met calcium en vitamine D2 en B12. Deze producten zijn niet alleen heerlijk om te drinken of toe te voegen aan ontbijgranen/ muesli

LEES MEER

De Miele Kookchallenge

Miele vroeg Semilo om de inbouwapparatuur onder de aandacht te brengen. Samen met 24Kitchen chef Roberta Pagnier dagen we zes bekende foodbloggers uit voor de MIELE KOOKCHALLENGE.

LEES MEER

Play#Fanta100

In de zomercampagne van Fanta daagde het frisdrankmerk jongeren uit om grappige challenges uit te voeren. Gedurende acht weken kregen de jongeren elke week een andere leuke opdracht.

LEES MEER