Tag

Event

Hey! Het is oke. Maak depressie bespreekbaar

In Nederland wordt het onderwerp depressie vermeden en er lijkt een taboe op te rusten, terwijl zo’n 800.000 mensen in Nederland lijden aan een depressie. Reden voor het Ministerie van VWS om een campagne te starten waarin de ziekte bespreekbaar wordt gemaakt.

LEES MEER

Bettine Saladay

Foodbloggers maken de lekkerste geitenkaassalade op Bettine Saladay. Tijdens de zomer eten veel mensen een lichte salade. Salades zijn makkelijk mee te nemen naar het strand of het park, gezond en eenvoudig te bereiden. Perfect voor warme dagen.

LEES MEER

Influencer event Monte Scroppino

Op zaterdag 3 juni was de start van de campagne van Monte Scroppino op foodfestival Taste of Amsterdam. Een Kwestie van Smaak heeft als aftrap voor de influencerscampagne een feestelijk foodbloggersdiner georganiseerd.

LEES MEER

Kenwood Xmas Battle

Kenwood wilde een campagne opzetten waarbij zij haar keukenmachine de Kenwood Chef Titanium onder de aandacht brengt. De doelstelling van de campagne is om de merkvoorkeur te vergroten en zichtbaarheid

LEES MEER

De Miele Kookchallenge

Miele vroeg Semilo om de inbouwapparatuur onder de aandacht te brengen. Samen met 24Kitchen chef Roberta Pagnier dagen we zes bekende foodbloggers uit voor de MIELE KOOKCHALLENGE.

LEES MEER

Koken met Valess

Valess heeft een nieuw product in haar assortiment: Valess Filetstukjes. De Filetstukjes zijn in en grote diversiteit aan gerechten te gebruiken en zijn een aanvulling op het assortiment van schnitzel en gevulde filets.

LEES MEER