Conversie realiseren voor pretpark Walibi Holland
Een van de populairste pretparken van Nederland is Pretpark Walibi Holland. De campagne die we hebben gevoerd voor Walibi had als belangrijkste KPI conversies realiseren.
LEES MEEREen van de populairste pretparken van Nederland is Pretpark Walibi Holland. De campagne die we hebben gevoerd voor Walibi had als belangrijkste KPI conversies realiseren.
LEES MEEROm de premiere van de nieuwe film van ‘The Mummy’ te promoten heeft Universal de responsive HPTO op 9292 ingezet. Het hoge dagelijkse unieke bereik en de passende doelgroep van 9292 hebben gezorgd voor een succesvolle campagne.
LEES MEERIn de zomercampagne van Fanta daagde het frisdrankmerk jongeren uit om grappige challenges uit te voeren. Gedurende acht weken kregen de jongeren elke week een andere leuke opdracht.
LEES MEERNa de succesvolle campagne van de introductie van de Samsung Galaxy S5 wisten veel mensen van het bestaan van de nieuwe smartphone. Maar hoe overtuig je nou de grote groep gebruikers van concurrerende toestellen om over te stappen naar een Samsung?
LEES MEERVanwege de introductie van de grotere versie van de Fiat 500; de Fiat 500L hebben wij een mooie campagne voor op de tablet gerealiseerd.
LEES MEER