Tag

Content

Hydrangea World x Cotton & Cream

Bloemen zijn een must have om je huis op te fleuren. En zo denkt Hydrangea World er ook over. Hydrangea World wil met deze campagne laten zien hoeveel variatie er is betreft de verschillende soort bloemen en hoe je kan inspelen op elk interieur. Wij zijn de uitdaging aangegaan om de Hortensia meer onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.

LEES MEER

Mens, wat ben je mooi als je probeert

In de najaarscampagne van Menzis staat ‘proberen’ centraal. Het proberen van kleine dingen, dingen die je wel zou willen doen maar op de een of andere manier niet gebeuren. Zoals bijvoorbeeld beginnen met hardlopen of het koken van een lekkere gezonde maaltijd. Dingen die net buiten je comfort zone liggen en daarom moeite kosten. Menzis wil mensen helpen en inspireren wél die dingen te gaan doen, wel dat rondje te gaan hardlopen of die maaltijd te koken.

LEES MEER

Influencers testen de Mazda6

Mazda Nederland wilde een vliegende start maken met een online campagne om de lancering van de Mazda6 Sportbreak en Mazda6 Sedan nog meer onder de aandacht te brengen bij zijn doelgroep.

LEES MEER

Bettine Saladay

Foodbloggers maken de lekkerste geitenkaassalade op Bettine Saladay. Tijdens de zomer eten veel mensen een lichte salade. Salades zijn makkelijk mee te nemen naar het strand of het park, gezond en eenvoudig te bereiden. Perfect voor warme dagen.

LEES MEER

Influencer event Monte Scroppino

Op zaterdag 3 juni was de start van de campagne van Monte Scroppino op foodfestival Taste of Amsterdam. Een Kwestie van Smaak heeft als aftrap voor de influencerscampagne een feestelijk foodbloggersdiner georganiseerd.

LEES MEER

DREAM

DREAM produceert een reeks verfrissende gezonde melkalternatieven, verrijkt met calcium en vitamine D2 en B12. Deze producten zijn niet alleen heerlijk om te drinken of toe te voegen aan ontbijgranen/ muesli

LEES MEER

Kenwood Xmas Battle

Kenwood wilde een campagne opzetten waarbij zij haar keukenmachine de Kenwood Chef Titanium onder de aandacht brengt. De doelstelling van de campagne is om de merkvoorkeur te vergroten en zichtbaarheid

LEES MEER