Wij zijn erg blij om WENDY online in ons netwerk te verwelkomen! Wendy van Dijk bouwt vanaf eind 2014 aan een succesvol crossmediaal merk dat draait om geluk en gezondheid. Ze begon met het bekende tijdschrift dat op dit moment 8 x per jaar in de winkels ligt, maar inmiddels groeit Wendy op digitaal gebied ook uit tot een sterk merk. WENDY online bereikt 100K unieke bezoekers per maand en via haar social media kanalen timmeren zij ook hard aan de weg. Dagelijks bereiken zij een ruime 170K fans.

WENDY geeft je je dagelijkse dosis geluk!

Unieke bezoekers

Instagram volgers

Facebook volgers

Nieuwsbrief abonnees

Over WENDY online

WENDY online is het online platform voor je zoektocht naar geluk. Ze brengen goed nieuws, tips en adviezen voor een beter en gelukkig leven. Dat vullen ze aan met ‘feel good’-content, zoals uitgaanstips, beauty tips, recepten, hotspots en personal interest verhalen. Bij WENDY online draait het om een voortdurende, actuele dosis positivisme en inspiratie. Een perfecte plek om met jouw merk tussen te staan!

Content pijlers

 Er zijn 8 pijlers waar WENDY online zich op richt. Het is heel interessant voor adverteerders om een leukhaakje te maken met een van onderstaande blogthema’s. Heb je hulp nodig bij het bedenken van een leuke content insteek? Wij helpen je graag!

HAPPY & HEALTHY

WONEN

MODE & BEAUTY

FOOD

LIFESTYLE

MIND

REIZEN

KIDS

Doelgroep WENDY online

De doelgroep van WENDY online zijn vrouwen die alles uit zichzelf halen. Ze zijn op zoek naar een juiste balans tussen gezin, sociaal leven en tijd voor zichzelf. De focus doelgroep heeft een leeftijd van tussen de 25 en 34 jaar.

De mogelijkheden zijn oneindig op WENDY online! Ben je geïnteresseerd in een samenwerking? Neem dan gerust contact met ons op voor een custom made voorstel.