header persbericht 9292Per direct is Semilo verantwoordelijk voor de exploitatie van advertenties op de website van 9292 Reisinformatiegroep. 9292.nl verwelkomt elke maand ruim 2 miljoen unieke bezoekers en is daarmee de grootste website voor het raadplegen van openbaar vervoersinformatie. Elke dag voorziet 9292 reizigers van 400.000 reisadviezen. Met de toevoeging van 9292.nl is het weer en verkeer channel van Semilo de grootste van Nederland!

 

Marcel Schuyt van Semilo over de samenwerking: ‘We zijn erg blij met de komst van 9292! Het is een zeer sterke titel en een goede aanvulling op ons segment Weer en Verkeer, waar ook Weerplaza, Weeronline en Buienalarm onderdeel van uitmaken.”

 

9292 heeft recentelijk haar verschillende display posities laten doormeten op viewability en tijd in beeld. Met een gemiddelde tijd in beeld van 80 seconden en 60% van de vertoningen langer in beeld dan 5 seconden heeft de website niet alleen een hoog uniek bereik maar scoort het ook bovengemiddeld goed op deze variabelen.

 

Naast display mogelijkheden, die zowel direct als programmatic zijn in te kopen, heeft Semilo ook haar native oplossing nVision geïmplementeerd. (Programmatic) native inzet voor adverteerders neemt een grote vlucht en Semilo is voorloper op dat gebied. Adverteerders kunnen tevens kiezen voor exclusieve background take-overs, video of cross-device inzet.

 

Uiteraard zijn verschillende vormen van targeting mogelijk, waaronder op vertrek en aankomst locatie.

 

‘In de continu veranderende wereld van online marketing willen we de 9292 propositie en -dienstverlening natuurlijk steeds verbeteren. We denken daarvoor in Semilo de juiste partner te hebben gevonden. Door de sterke positie en het grote bereik van 9292 te combineren met de ervaring, expertise en actieve marktbenadering van Semilo zien we die marktuitdaging vol vertrouwen tegemoet.‘ aldus Stefan Hulman, Algemeen Directeur van 9292.

 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op!